Palvelumuotoilu, asiakaskokemus, palvelukulttuuri ja asiakaslähtöisyys
- Haluatteko palvella asiakkaita brändinne mukaisesti? Tuottamalla halutun asiakaskokemuksen?
- Se onnistuu kartoittamalla asiakaspolku ja asiakkaan arki.
- Asiakas ostaa palvelun, joka toimii odotetusti, ja kertoo siitä tutuilleen.
- Asiakaskokemus on tämän päivän tärkein brändi.
- Haluatteko varmistaa, että yrityksessänne palvelu pelaa sisällä ja asiakkaisiin?
- Toimiva sisäinen palvelukulttuuri näkyy ulos asiakkaisiin asti.
- Onnellinen ja merkityksellinen palvelukulttuuri on onnistunut asiakas- ja myyntistrategia.
- Asiakaskokemus syntyy jo yrityksen sisällä.
Tyypillinen projektimme koostuu seuraavista:
– tavoitteen määritys
– nykytilan määritys (kulttuuri, toimintatavat, palvelutapa, henkilöstökokemus)
– asiakkaiden määrittely, arvottaminen ja myyntitavoitteet
– henkilöstön asiakaspalvelutaidot -valmennuksia, workshoppeja, coachausta
– palveluprosessin, kohtaamisten, asiakaskokemuksen ja mittareiden tehostamissuunnitelma
– asiakaskohtaamisten palvelusuunnitelma
– toteutuksen seuranta ja hiominen
Olemmeko oikea kontakti sinulle? Kartoitamme, suunnittelemme sekä valmennamme hyvää palvelua yrityksissä ja asiakkaisiin. Ota yhteyttä.
Konsultoinnit ja valmennukset Eficodelta kautta.