Kulttuuriälykäs organisaatio saa kaupan kotiin. Oppimalla ymmärtämään ja tulkitsemaan eri signaaleja kulttuureissa ja paikallisten mentaliteettia sekä arvomaailmaa, on helpompi löytää yhteinen tie.
Tarjoamme teille seuraavia kulttuuriälykkäitä kokonaisuuksia:
- Cultural intelligence (CQ), kulttuuriälykkyyden kehittäminen
- Asiakas-ja kulttuurilähtöinen markkinointistrategia
- Kulttuurien huomioiminen markkinoinnissa
- Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä
- Kansainvälinen markkinointiviestintä
- Asiakasymmärrys
- Segmentointi
- Etnografinen asiakas-/markkinatutkimus
- Palvelumuotoilu
- Asiakaskokemus ja palvelupolku
- Palvelukulttuuri
- Brändi
- Tarinoiden tuottaminen kohderyhmittäin
Suunnittelemme, miten yrityksenne kohtaisi asiakkaansa tuottoisammin; missä ovat kohtauspisteet ja ideoimme parhaat keinot kohtaamisiin. Erityisosaamistamme on ymmärtää kulttuurien signaaleja. Olemme erikoistuneet Aasiaan, mutta mikään kulttuuri – suomalainenkaan – ei ole meille vieras. Kohtaamalla asiakkaat näiden kulttuurista käsin, he sitoutuvat ja haluavat ostaa teiltä.
Tarjoamme lyhytaikaisia projekteja, pitkäaikaisia asiakassuhteita tai valmennusta avaimet käteen -periaatteella.